لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
با شایستگی کامل صعود کردیم ; همه چیز ممکـن است

با شایستگی کامل صعود کردیم ; همه چیز ممکـن است

سرمربی یوونتوس که در ابتدای فصل با ناامیدی زیادی از سوی هواداران یووه وارد این تیم شد ، اکنون با شرایطی که در لیگ قهرمانان اروپا و ایتالیا با بیانکونری تجربه می کند از حمایت بیشتری برخوردار است . آلگری که تیمش امشب در یک بازی زیبا و با برنامه با 3 گل حریف آلمانی را در خانه شکست داد پس از پایان این دیدار و صعود به بین 8 تیم برتر اروپا اینگونه گفت :


" بازی فوق العاده ای انجام دادیم و کاملا شایستگی این نتیجه را داشتیم. در خانه حریف بازی کردن آسان نبود و دورتموند برای پیروزی در این دیدار به میدان آمده بود اما ما با بازی عالی که انجام دادیم توانستیم با شایستگی به مرحله بعدی صعود کنیم "

" تیم یوونتوس امروز فوق العاده بود و فکر می کنم که نمایش بی نقصی داشتیم، اگرچه حریف فشار زیادی بر روی دروازه ما آورد اما ما هم موقعیت های زیادی داشتیم و در مجموع فرصت های بیشتر و خطرناک تری را در خانه دورتموند ایجاد کردیم "

" توازن زیادی در تمام خطوط تیمی ما دیده شد و بازیکنانم هرچیزی که از آن ها خواسته بودم را به بهترین شکل انجام دادند. البته گل توز روند کار را برای ما آسان تر و برای دورتموند سخت کرد و با توجه به نتیجه ای که در بازی رفت گرفته بودیم توانستیم با فکری راحت ابتکار عمل را در بازی در دست بگیریم "

" ما در تورین هم بازی خوبی انجام دادیم و می خواستیم که صعود کنیم، در آن بازی هم بجز اشتباهی که کیلینی داشت و لیز خورد ما فرصت دیگری به دورتموند ندادیم و با شایستگی 1-2 برنده شدیم "

سرمربی یووه ادامه داد  " در نیمه اول پس از گل تلاش کردیم که بازی را کنترل کنیم، این کار را انجام دادیم. متاسفیم که مصدومیت برای پوگبا پیش آمد اما بلافاصله به بازی برگشتیم و نظم تیمی را حفظ کردیم "

" این یک نتیجه سزاوارانه برای یووه بود و نشان دادیم که چه قابلیت هایی داریم، پیشروی در اروپا دشوار است و 3،4 تیم قدرتمندتر وجود دارد اما ما تلاش خواهیم کرد و هر چیزی شدنی است "

" بازیکنان یووه اکنون به درک خوبی رسیده اند و توانایی های خود را به خوبی بروز می دهند، ما باید همینگونه ادامه دهیم و این فُرم مثبت را حفظ کنیم زیرا با همین رویکرد روزها و نتایج مثبت دیگری هم برای ما در راه خواهد بود "

" بازی در برابر دورتموند هرگز آسان نیست، تیمی سخت کوش و پر تلاش اما فکر می کنم که ما لیاقت این پیروزی و صعود را داشتیم . حالا می خواهیم با قدرت ادامه دهیم "

ترجیح می دهید با چه تیمی روبرو شوید ؟

" اکنون می خواهیم به لیگ برگردیم، به بازی جنوا و به ترتیب به بازی های بعدی فکر می کنیم و پرونده لیگ قهرمانان را فعلا بسته نگه می داریم. شادی زیادی از این پیروزی برای ما وجود خواهد داشت اما باید امتیازات پیش ِ رو در سری آ را هم بگیریم "

" بازی در این مرحله اصلا آسان نبود، یووه هم از نظر فنی و هم ذهنی آماده بود و فکر می کنم مهم پیشرفت یووه از هر دو نظر بوده . بازی بزرگی را در لیگ قهرمانان برنده شدیم و ثابت کردیم نگرش متفاوتی داریم و می توانیم پیشروی کنیم "

" حضور در مرحله بعدی لیگ قهرمانان مهم است و این می تواند باشکوه باشد که با رئال ، بارسا، بایرن و یا پاریس سن ژرمن روبرو شوید . این برای ما خوب خواهد بود و ما دو بازی مهم و حساس را با تیم های قدرتمند اروپا برگزار خواهیم کرد "

" چیزی که برای ما مهم خواهد بود ادامه دادن این رویا است، همه بازیکنان من می خواهند برای موفق شدن و ادامه دادن این راه تلاش کنند و فکر می کنم تا اینجا با شایستگی جلو آمدیم "

عصبانیت ویدال در بازی امشب ..

" آرتورو ویدال امشب از نظر فنی و تاکتیکی بازی عالی انجام داد، گاهی او عصبی به نظر می رسد این بدلیل ای است که او ذاتاً با هیجان و قدرت بازی می کند "

سرمربی بیانکونری در پایان گفت :

" همانطور که گفتم بازیکنان من با شناخت کامل حریف به این میدان آمده بودند، ما نمی توانستیم رسیک کنیم و بنابراین فضا را از دورتموند گرفتیم. گفته بودیم که حمله خواهیم کرد و این کار را بیشتر و بهتر از حریف انجام دادیم و 3 گل بثمر رساندیم "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: